"יש לנו נוכחות בכל הפלטפורמות, משקיעים בתוכן באופן קבוע, והתקציב השיווקי שלנו גדל מדי שנה – אז למה אנחנו לא רואים תוצאות?" אם המשפט הזה
דמיינו שהסרטון שלכם בטיקטוק צובר מיליוני צפיות, מייצר אלפי לידים חדשים והופך את המותג שלכם למרכז תשומת הלב. נשמע כמו חלום? עבור עסקים שבנו אסטרטגיית
איך לבחור סוכנות שיווק דיגיטלי כשיש כל כך הרבה אפשרויות בשוק? זאת אחת השאלות המאתגרות ביותר עבור מנכ"לים ומנהלי שיווק. בין אם אתם מחפשים פתרון
"תשקיעו ביוטיוב, שם העתיד", "פייסבוק עדיין המלך", "אל תבזבזו את התקציב על וידאו". כמי שמנהלים תקציבי פרסום חוצי פלטפורמות במיליוני שקלים , אנחנו שומעים את
יוטיוב הפכה לאחת מהפלטפורמות המשפיעות ביותר בישראל, עם למעלה מ-6.5 מיליון משתמשים ישראלים פעילים מדי חודש. בשנת 2025, צפייה בתוכן וידאו מהווה כ-85% מכלל צריכת
שניה אחת. זה כל מה שיש לכם כדי לתפוס את תשומת הלב של 3 מיליון ישראלים שנמצאים בטיקטוק. הפלטפורמה שהחלה כאפליקציית בידור הפכה למנוע צמיחה
שיווק באינסטגרם הוא אחד ממנועי הצמיחה המרכזייים עבור עסקים בישראל, עם מאות אלפי עסקים שמתחרים על תשומת הלב של למעלה מ-2.5 מיליארד משתמשים פעילים. בעידן
"האם השקעתי יותר מדי בשיווק בגוגל החודש?" "למה המתחרים שלי מופיעים תמיד לפני בחיפוש?" אלו שאלות שכל בעל עסק שואל את עצמו בשלב כלשהו. ואכן,
עם למעלה מ-2.7 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים ברחבי העולם, פרסום באינסטגרם ממשיך להיות אחד מכלי השיווק החזקים ביותר עבור עסקים ב-2025. בישראל, מעל ל-4.5 מיליון