"השקענו 10,000$ בקידום בלינקדאין החודש, אבל אני לא בטוח מה בדיוק קיבלנו מזה" – משפט שאנחנו שומעים יותר מדי ממנהלי שיווק… במציאות שבה כל שקל
האם פרסום בפייסבוק יכול להיות אפקטיבי גם עבור חברות B2B (ביזנס טו ביזנס)? התשובה היא חד משמעית – כן. למרות שפייסבוק נתפסת לעיתים כפלטפורמה לצרכן
דמיינו לרגע שאתם יוצאים למסע ארוך ומאתגר בשטח לא מוכר. האם הייתם יוצאים לדרך ללא מפה, מצפן, או תכנון מסלול? כנראה שלא. כך בדיוק נראה
בעולם השיווק של היום להיות חכם זה לא רק עניין של קוד מבריק או עיצוב מרהיב. זה גם, ואולי בעיקר, עניין של ניהול תקציב חכם.
"אנחנו צריכים להגדיל את החשיפה, אבל התקציב מוגבל. פרסום בלינקדאין יקר מדי, אולי נעבור לפרסום בפייסבוק?" – זו שיחה שאני שומע כמעט כל יום ממנהלי
להיות סתם "עוד אפליקציה" זה כמו להיות טיפה בים. אבל עם קידום ממומן חכם? האפליקציה שלכם יכולה להפוך לצונאמי שאי אפשר להתעלם ממנו. נכון להיום,
דמיינו לרגע שוק הומה אדם, מלא בדוכנים המציעים מוצרים דומים. איך הדוכן שלכם יבלוט? מה יגרום ללקוחות לעצור דווקא אצלכם? בעולם העסקי של היום, השאלות
דמיינו לרגע שאתם יכולים להשקיע 100 שקל ולקבל בתמורה לקוח ששווה 100,000 ש"ח. נשמע כמו חלום? האמת זו בדיוק ההזדמנות שקידום ממומן בלינקדאין מציע לעסקים
כל מה שאתם צריכים לדעת על גוגל אנליטיקס 4 גוגל אנליטיקס היא פלטפורמת המדידה (החינמית) של גוגל המאפשרת לכל בעל\ת עסק וסמנכ"ל\ית ו\או מנהל\ת שיווק