דמיינו לרגע שאתם מחפשים בגוגל "חברת ניקיון בתל אביב". בשבריר שנייה, גוגל מציג בפניכם עשרות תוצאות. אבל – מה אתם רואים ראשון? את שלוש המודעות
בזבזתם 30,000₪ על סרטון מושקע. קיבלתם 50 לידים. השבוע ניסיתם תמונה פשוטה עם טקסט. 200 לידים באותו תקציב. מה קרה פה? הבעיה לא הסרטון. הבעיה
"אני משקיע אלפי שקלים בסושיאל מדיה כל חודש, אבל אין לי מושג אם זה באמת עובד." אנחנו שומעים המון משפטים כאלה מבעלי עסקים. ואתם יודעים
מחקר של מכון McKinsey מצא שכ-40% מתקציבי השיווק הדיגיטלי אינם משיגים את המטרות העסקיות שלהם. האם גם התקציב שלך נשרף על פעולות שלא מחזירות את
בטוחים ש'טיקטוק זה רק לרקדניות ומשפיענים צעירים'? אם זה המצב אתם מפספסים הרבה כסף על הרצפה. כי ב-2025, מותגים ישראליים מרוויחים מיליוני שקלים בחודש דרך
איך תבטיחו שהאפליקציה שלכם תבלוט מעל מליוני האפליקציות האחרות? בדיוק כאן נכנס לתמונה ה- ASO. בשוק התחרותי של 2025, קידום אורגני בחנות האפליקציות הוא חובה
כבר השקעתם 15,000 ש"ח בקמפיינים דיגיטליים החודש, אבל הטלפון עדיין לא מצלצל? גם אתם מרגישים שאתם רודפים אחרי טרנדים בלי להשיג תוצאות אמיתיות? המספרים לא
טיקטוק הפכה בשנים האחרונות מאפליקציית בידור לפלטפורמת שיווק רבת עוצמה, כאשר קידום ממומן בטיקטוק מוביל מותגים (בישראל ובעולם) לתוצאות עסקיות מדהימות. עם בסיס משתמשים הולך
יוטיוב הפכה לאחת מזירות התוכן המשפיעות ביותר בעולם הדיגיטל, עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים מדי חודש. בישראל, הפלטפורמה זוכה לפופולריות עצומה, כאשר מיליוני ישראלים צופים