ספטמבר 16, 2025

ZOOG: הפכנו הורדות לרכישות והכפלנו את ההמרות

אסטרטגיה, ניהול קמפיינים PPC, קידום אפליקציות

ZOOG

כשסטארט-אפ ישראלי רוצה לפרוץ לשוק האמריקאי עם טכנולוגיה חדשנית של מציאות רבודה, האתגר הוא כפול: לא רק להשיג הורדות לאפליקציה, אלא להפוך משתמשים לרוכשים פעילים בתוך האפליקציה. ZOOG, פלטפורמה המאפשרת למשפחות ליצור סיפורים מונפשים אישיים, הגיעה אלינו עם מטרה ברורה: להוכיח למשקיעים פוטנציאליים שהמודל העסקי מצליח ומניב רווחיות.

הנתונים המרשימים במבט ראשון

  • הכפלת שיעורי ההמרה
  • ירידה דרמטית ב-CPA
  • עלייה משמעותית במכירות באפליקציה

האתגר המורכב שעמד מולנו

ZOOG, סטארט-אפ ישראלי עם טכנולוגיית AR חדשנית, התמודד עם האתגרים הבאים:

מיצוב בזירה הדיגיטלית – הצורך למצב את החברה בזירה הדיגיטלית תוך מיקוד בקהל האמריקאי וחיזוק קשרים בין-דוריים

הגדלת הורדות ומכירות – האתגר הכפול של הגדלת כמות ההורדות של האפליקציה והגדלת המכירות בתוך האפליקציה

הוכחת המודל העסקי – בחינת עניין קהל היעד כדי לספק אינדיקציה למשקיעים פוטנציאליים לגבי הצלחת המודל העסקי

אופטימיזציה כלכלית – מעבר מגישה ממוקדת הורדות לגישה מכירתית המניבה רווחיות אמיתית

האסטרטגיה שפיתחנו

שלב 1: אפיון פלטפורמות לפי יעד
תעדוף פלטפורמות מטא (פייסבוק ואינסטגרם) לקמפיינים הממוקדים ברכישות בתוך האפליקציה, בעוד גוגל משמש להגדלת כמות ההורדות

שלב 2: בניית משפכי מדיה ייעודיים
יצירת משפכים מותאמים לקהל חדש, למשתמשים פעילים ללא רכישה ולמשתמשים שהסירו את האפליקציה

שלב 3: מעבר לאוריינטציה מכירתית
שינוי האסטרטגיה מהתמקדות בהורדות בלבד למיקוד ברווחיות ומכירות בתוך האפליקציה

לפני מול אחרי – השוואת התוצאות

מדד לפני אחרי
שיעורי המרה רמה בסיסית הכפלת השיעורים
אוריינטציה עסקית מיקוד בהורדות גישה מכירתית ממוקדת
עלויות רכישה (CPA) גבוהות יחסית ירידה משמעותית
רווחיות החברה מוגבלת עלייה ניכרת

התוצאות המפורטות שהשגנו

הכפלת שיעורי ההמרה – הצלחנו להכפיל את אחוזי ההמרה של ZOOG בחודשי הפעילות הראשונים, תוך מעבר לאוריינטציה מכירתית ממוקדת יותר שהובילה לעלייה ניכרת ברווחיות החברה.

ירידה בעלויות רכישה – השגנו ירידה בעלויות הרכישה ושיפור ההחזר על ההשקעה, תוך הפחתת CPA תוך שמירה על קהל יעד איכותי ומעורב.

בניית משפכי רימרקטינג חכמים – יצרנו אסטרטגיות ממוקדות להחזרת משתמשים ולהגדלת ערך חיי הלקוח, מה שתרם משמעותית לרווחיות לטווח הארוך.

פילוח מתקדם ואופטימיזציה מדויקת – השתמשנו בדאטה להגעה לקהלים הרלוונטיים ביותר, מה שהוביל לעלייה משמעותית במכירות בתוך האפליקציה.

המפתח להצלחה – מה למדנו?

התוצאות הושגו תוך החודשים הראשונים של הפעילות, מה שמוכח כי מעבר ממיקוד בהורדות לגישה מכירתית יכול לייצר שינוי דרמטי ברווחיות של אפליקציות.

השילוב בין אופטימיזציה יומיומית ושיפור אסטרטגיית הקמפיינים ופילוח מתקדם בדאטה הוביל לא רק לעלייה בכמות ההורדות והמכירות, אלא ליצירת מודל עסקי בר-קיימא שמשכנע משקיעים.

רוצה לפרוץ שוק תחרותי בתחום שלך? לפרטים ויצירת קשר >>

ZOOG

הצטרפו עכשיו לחברות המובילות בשוק

אל תסתפקו בקמפיינים חולפים. בנו איתנו תשתית שיווקית מנצחת והצטרפו לחברות שצומחות יחד איתנו.

מאמרים קשורים