תכנון אסטרטגיה דיגיטלית

תכנון אסטרטגיה דיגיטלית

התכנית האסטרטגית היא למעשה מפת הדרכים שעליה נשענת פעילות השיווק שלכם. ה-“אני מאמין” המקצועי שלנו וכמובן שגם הניסיון שצברנו בעבודה עם מגוון רחב של לקוחות בישראל ובעולם, לימד אותנו  כי לא ניתן ליצור קמפיין מנצח ללא תכנון מקדים הנשען על ניתוח מעמיק של מספר משתנים: החל מהחוזקות והחולשות של הארגון, דרך אפיון ברור ומושכל של קהלי היעד והסביבה התחרותית – וכלה כמובן באסטרטגיית תוכן יצירתית, אסטרטגיית הפצה חוצת זירות – והגדרה של יעדים ברורים וברי מדידה.

הבסיס של התכנית האסטרטגית הוא ניתוח המותג שלפנינו – חשוב מאוד להבין כבר בתחילת הדרך מהן החוזקות והחולשות של החברה – ורק לאחריהן נוכל לפנות לאפיון ברור של הפרסונות אשר יתעניינו במותג. לאחר מכן, אנו פונים למחקר המתחרים שבו אנחנו מציגים ללקוחות שלנו סקירה מלאה של הפעילות הדיגיטלית של המתחרים ברשת – וזאת על מנת שנוכל לדייק את נקודות הבידול על הצד הטוב ביותר.

בחלק השלישי של התכנית האסטרטגית אנחנו למעשה נבנה לכם אסטרטגיית תוכן מדויקת המותאמת אישית לצרכים שלכם – באמצעות בנייה של גאנט תוכן לכל הפחות לחודש הראשון של העבודה (ומשם למעשה אם גם ננהל לכם את התוכן והקמפיינים נמשיך בבניית הגאנטים לחודשים הקרובים). 

בחלק הרביעי והלפני-אחרון של התכנית נגבש אסטרטגיית הפצה ייעודית שמתמקדת למעשה בזירות ובסוגי הקמפיינים שבאמצעותם נפיץ את המסרים של החברה לקהל היעד: זכרו, ישנה חשיבות גדולה מאוד לתעדוף נכון ומדויק של הזירות משום שהדבר הנכון ביותר הוא להשקיע את הכסף של הקידום אך ורק בזירות שמביאות לכם את החזר ההשקעה (ROI) הגבוה ביותר. לצד תעדוף הזירות אנחנו גם נציג לכם את תמהיל הקמפיינים שבהם כדאי לכם להשתמש – החל מחשיפה ומעורבות, דרך קמפיינים של תנועה והמרות – וכלה כמובן בקמפיינים מסוג חיפוש \ באנרים ועוד.

לבסוף, נסיים את התכנית האסטרטגית בהגדרה ברורה של יעדים קונקרטיים אותם נרצה להשיג בטווח הקצר, הבינוני והארוך כאחד. ישנה חשיבות גדולה להגדרה של יעדים ברורים וברי השגה על מנת שיהיה ניתן למדוד אותם הלכה למעשה חודש בחודשו