לצד בניית התכנית האסטרטגית אנחנו מבצעים בפועל את מלאכת ניהול התוכן בכל הזירות (פייסבוק \ אינסטגרם \ גוגל \ לינקדאין \ טיקטוק ועוד) – וכמובן גם את הקידום הממומן בכל הזירות שהוזכרו – לרבות הכנת המודעות ועיצובן הגרפי.
הקידום הממומן הוא למעשה צינור החמצן של כל מהלך דיגיטלי באשר הוא משום שהאלגוריתמים של כל הזירות הדיגיטליות מגבילות את החשיפה האורגנית ומנתבות את המפרסמים לקידום בתשלום. עם זאת, השימוש במנגנוני הקידום הממומן משתלמים בהרבה משום שהם מלווים באפשרויות פילוח וטרגוט מתקדמות שלא ניתן להגיע אליהן באופן שאינו ממומן. במילים אחרות, רק באמצעות שימוש בקידום ממומן תוכלו לטרגט אנשים על פי תחומי עניין, תחביבים, דפוסי התנהגות – וכמובן גם על בסיס היכרות מוקדמת עם המותג – לצורך העניין טרגוט ממוקד של חברי מועדון.
בשורה התחתונה, הניסיון הרב שצברנו ב-15 שנים של עבודה עם מגוון רחב של מותגים בארץ ובחו”ל לימד אותנו שההחזר ההשקעה המשמעותי ביותר מגיע באופן חד-משמעי משימוש בקידום ממומן מושכל ונכון – וזאת משום שלפני שאנחנו משגרים כל קמפיין, אנחנו קודם כל שמים דגש על אפיון מאוד ברור של קהל היעד – וכן על תכנון מקדים של הקריאייטיב הנכון ביותר למודעות שיוצאות לדרך – מרמת הויז’ואל – ועד הניואנסים הקטנים ביותר במלל שצריך לכלול בהכרח מסר עיקרי ברור – וכן הנעה לפעולה.
כל קמפיין שאנחנו מריצים, בכל זירה באשר היא, מבוסס על חתירה ברורה וחד-משמעית למצוינות ולמקסום הפוטנציאל השיווקי של הלקוחות שלנו. בדיוק מהסיבה הזו אנחנו מאמינים בהגדלת ראש, בהעלאת רעיונות יזומים שיעברו לאישור הגורמים הרלוונטיים – ובעיקר באופטימיזציה בלתי פוסקת שנועדה לטייב את הקמפיינים על הצד הטוב ביותר.