בניגוד למה שרבים חושבים, אנחנו לא יוצאים מתוך נקודת הנחה שכל פרסום הוא טוב – כל עוד כותבים את השם של העסק נכון. עם זאת, הניסיון שצברנו בניהול משברים ברשת (אונליין) ומחוצה לה (אופליין) לימדו אותנו שכל משבר ניתן להפוך גם להזדמנות – אם מנהלים אותו נכון.
מתודת ניהול המשברים שלנו מתחילה בכלל במניעת משבר – שיטת העבודה שלנו שמה דגש קודם כל ולפני הכל על פעולות מקדימות המקטינות את הסיכוי להתרחשות משברית, או לכל הפחות מאפשרות לארגון עמו אנו עובדים להיערך כהלכה למשברים שטרם התרחשו – על מנת למזער את פוטנציאל הפגיעה למינימום בזמן אמת.
בשלב ניהול המשבר אנחנו לוקחים פיקוד על כל הערוצים הדיגיטליים שלכם, ומעניקים למעשה מענה מקצועי מקיף (כולל ניסוח התגובות עצמן והעלאתן לפלטפורמות השונות) לכל תרחיש משברי שעומד על הפרק – בין אם מדובר במשבר מקומי או מעבר לכך.
זאת ועוד, אנחנו מאמינים כי העבודה לא מסתיימת לאחר סיומו של האירוע המשברי – ומכאן שעם סיום האירוע הנקודתי, אנחנו נפעיל את כל הכלים העומדים לרשותנו על מנת לשקם את אמון האוכלוסייה שנפגעה מהמשבר – במותג שלכם.
בסיכומו של דבר, מענה ניהול המשברים שלנו הינו מענה מקיף והוליסטי שלא לוקח בחשבון רק את המקרה הנקודתי שעל הפרק, אלא גם את צעדי המנע שלפני (בניית נהלי התמודדות עם תרחישים משברים) – וגם את העבודה המאוד חשובה שאחרי, שהרי ככל שהמשבר רחב יותר, כך השפעותיו משמעותיות יותר ושיקום האמון במותג הוא חיוני יותר.