הרנטגן הדיגיטלי

הרנטגן הדיגיטלי

בעידן שבו עיקר תקציבי הפרסום מופנים לדיגיטל, כל מנהל\ת שיווק ו\או בעל\ת עסק חייבים לוודא שכל מהלך דיגיטלי באשר הוא ממקסם את הפוטנציאל שלו ביחס שבין עלות לתועלת – ואכן מביא עמו החזר השקעה, ROI, אופטימלי. העניין הוא שברוב המוחלט של המקרים אין לבעלי העסקים ולמנהלי השיווק את כל הידע והכלים המקצועיים לבדוק ולבחון את הביצועים של ספק הדיגיטל החיצוני שלהם ו\או מחלקת הדיגיטל הפנימית שלהם  – ובדיוק מהסיבה הזו נולד הרנטגן הדיגיטלי.

הרנטגן הדיגיטלי הוא מסמך מקצועי מקיף המציג לכם סקירה מקצועית ברורה ופרקטית של הפעילות שלכם בכל זירות הדיגיטל השונות: החל מניתוח אסטרטגיית התוכן והתוכן עצמו, דרך הקמפיינים הממומנים בפייסבוק, באינסטגרם, בגוגל וכל זירה נוספת בה אתם פועלים וכלה בתמונת המצב שלכם בגוגל אנליטיקס, בקידום האורגני – וגם כמובן ניתוח של חווית המשתמש באתר שלכם ככל שישנם חסמי המרה המחייבים פתרון.

במילים אחרות, הרנטגן הדיגיטלי הוא למעשה חוות דעת מקצועית אובייקטיבית ובלתי-תלויה שתאפשר לכם להבין בצורה הטובה והמעשית ביותר מה עליכם לשמר בפעילות הדיגיטלית – ומה עליכם לשנות – וכמובן כיצד לעשות זאת בפועל. הרנטגן הדיגיטלי הוא למעשה חוות דעת “רפואית” שנייה אם תרצו – חוות דעת חיונית שתאפשר לכם לקבל דו”ח המותאם אישית לצרכים ולמטרות של העסק, החברה והארגון שלכם – המציג בצורה ברורה מאין כמוה נקודות לשימור ושיפור כאן ועכשיו.

חשוב לציין כי התמורה עבור הרנטגן הדיגיטלי היא חד-פעמית ואינה כרוכה בתשלום חודשי – והיא כוללת לא רק את הכנת הדו”ח, כי אם גם את הצגתו בפני הגורמים הרלוונטיים בחברה במפגש פרונטלי שייערך היכן שתבחרו. 

מעבר לכך, המסמך אינו מחייב ו\או כובל אתכם להמשך התקשרות – עם הגשת הדו”ח תוכלו לבחור באחת מ-3 אפשרויות: ראשית, תוכלו לקבל את הדו”ח לידיכם ולסיים את הפרויקט. שנית, תוכלו לבקש מאיתנו לבצע את השינויים השונים שהעלו ממצאי הדו”ח – ולבסוף, תוכלו לבקש מאיתנו לפקח על ביצוע התיקונים אשר יבוצעו בפועל על ידי אנשי הדיגיטל שלכם – בין אם חיצוניים ובין אם אין-האוס. אם תבחרו באחת משתי האופציות האחרונות, תיהנו מהטבה בדמות עלות מופחתת עבור הדו”ח המקורי.

 

אז מה אתם מקבלים מאיתנו?

  1. ניתוח מקיף של נתוני הדפים העסקיים שלכם בפייסבוק \ אינסטגרם \ לינקדאין – סקירה מעמיקה של נתוני הדפים העסקיים – היקפי חשיפה, מעורבות, השוואה מול מתחרים ועוד – והצגת המלצות לטיוב ושיפור
  2. ניתוח מקיף של הקמפיינים הממומנים בכל זירה בה אתם פועלים (פייסבוק \ אינסטגרם \ גוגל  \ לינקדאין \ טיקטוק ועוד – בהתאמה אישית לצורך שלכם) – בחינת עלויות הקמפיינים, פילוחי הקהלים, איכות הקריאייטיב, ספירת ההמרות, בנייה נכונה של משפכים שיווקיים ועוד
  3. בדיקת תשתיות הדאטה – במסגרת הניתוח ייבדקו גם תשתיות הרימרקטינג של הארגון וזאת על מנת לוודא שכל הפיקסלים מותקנים כנדרש – ותיעוד הדאטה נעשה על הצד הטוב ביותר
  4. ניתוח הגוגל אנליטיקס – ניתוח מקיף, מעמיק של איכות הקהל המגיע לאתר, עמודים פופולריים, מקורות הגעה לאתר וכיוצא באלה.
  5. ניתוח מיקומי הקידום האורגני (SEO) – ניתוח מיקומי הקידום האורגני של הארגון, החברה או העסק – והצגת המלצות לשיפור