לאורך השנים צברנו מומחיות ייחודית הנוגעת ישירות לבניית תכניות עבודה דיגיטליות – ויישומן באמצעות כתיבת תוכן וקידום ממומן חוצה זירות בסקטור ההייטק בכלל ובסטארטאפים בפרט. מעצם טבעם, מרבית הסטארטאפים נמצאים בחלק הארי של הזמן על קרקע לא יציבה ומכאן שתפקידנו הוא לקחת את הפיקוד על הנכסים הדיגיטליים שלכם – ולהעניק לכם מקסימום בהירות מהרגע הראשון.
אנחנו עושים זאת באמצעות תהליך עבודה יסודי, שיטתי ומקצועי המבוסס על 3 שלבים: תחילה, שלב בניית תכנית העבודה האסטרטגית: בשלב הזה אנחנו בונים עבורכם מפת דרכים ברורה שבה נגדיר בדיוק מיהו קהל היעד בו נרצה להתמקד, נסקור את פעילות המתחרים, נתעדף את זירות הפעילות הנכונות ביותר עבורכם – וכמובן שניצור את אסטרטגיית התוכן וההפצה שבאמצעותם נשיג את המטרות והיעדים שיוגדרו גם הם בתכנית.
בשלב השני, ניגש לביצוע התכנית הלכה למעשה ונתחיל לשגר את התוכן והקמפיינים בלינקדאין, בגוגל ובזירות רלוונטיות נוספות על מנת להגדיל את הנראות והחשיפה של החברה – וכמובן גם להביא לה לידים באמצעות קמפיינים ייעודיים שבהם נשתמש לשם כך.
כל אחד מהקמפיינים שאנחנו מריצים עוברים למעשה אופטימיזציה שוטפת על בסיס יומיומי – וזאת על מנת לוודא שאנו עושים ככל יכולתנו על מנת להוריד את העלות לליד עד כמה שניתן מבלי לפגוע כמובן באיכותו. מעבר לכך, כחלק מתהליך האופטימיזציה אנחנו גם מנתחים על בסיס קבוע את נתוני הגוגל-אנליטיקס שלכם – וזאת על מנת לבצע את הטיובים השונים בקמפיינים על סמך הנתונים העובדתיים שהתקבלו עד לאותה הנקודה.
לבסוף, על מנת להגדיל את יחס ההמרה הסופי מהלידים אשר יתקבלו עבור השירות או המוצר שלכם, אנו עושים שימוש במגוון רחב של אוטומציות שיווקיות המאפשרות לנו להעביר את המסרים הנכונים ביותר ללידים אשר השאירו פרטים – עוד בטרם נוצר עמם קשר. מטרת האוטומציה היא למעשה לרכך את הליד לקראת השיחה ולספק לו\לה את המידע הדרוש בכדי להקל על סיכויי הסגירה בהמשך.
שיטת העבודה שלנו מבוססת על ההבנה שלסטאטראפים אין זמן מיותר לבזבז – ולכן מהרגע הראשון אנחנו עושים הכל על מנת להביא את התוצאות הטובות ביותר בעלויות הנמוכות ביותר בכדי להגדיל עד כמה שניתן את ה-ROI על כל שקל שתוציאו.