אנליזה ואופטימיזציה דיגיטלית

אנליזה ואופטימיזציה דיגיטלית

העידן הדיגיטלי הוא עידן של דאטה, מידע ונתונים הזורמים אליכם מכל עבר בפלטפורמות הדיגיטליות בהן אתם פועלים והדבר החשוב ביותר מבחינתכם כבעלי עסקים או כמנהלי \ מנהלות שיווק הוא לאסוף את הדאטה הזה – ולהפיק ממנו תובנות מעשיות לשיפור פעילות הדיגיטל שלכם.

שירותי האנליזה והאופטימיזציה שלנו יעניקו לכם מענה מקצועי מקיף בכל הנוגע לשימוש הנכון ביותר בנתונים שנצברו על-ידכם על ידי תהליך הכולל 3 שלבים: איסוף דאטה, שימוש בדאטה – וטיוב על בסיס דאטה

בכל הנוגע לאיסוף דאטה, אנחנו מוודאים תחילה שלארגון שלכם יש אסטרטגיה ברורה של איסוף דאטה ושאתם אכן אוספים את כל הדאטה שיש ביכולתכם לצבור. לשם המחשה, אנחנו נעזור לכם לבדוק האם חשבונות המודעות מהם יוצאות המודעות שלכם אכן רשומים עם של החברה – או שמא על שמו של הספק שלכם – מה שאכן קורה ב-80% מהמקרים – ומכאן שאתם לא באמת שולטים בדאטה שנצבר על-ידכם

באשר לשימוש בדאטה, אנחנו נייצר עבורכם את הקמפיינים שיפנו לקהל הלקוחות שצברתם – וזאת על מנת למקסם את הפוטנציאל הגלום בלקוחות הקיימים שלכם – וזאת על חשבון המרדף התמידי אחר הלקוחות החדשים. אחרי הכל, לכולנו ברור שלקוח מרוצה אחד שקונה שוב ושוב יעלה לנו פחות מלקוח חדש.

לבסוף, אנחנו נבחן את כל מקורות הדאטה שלכם, בין אם בחשבונות המודעות השונים, ובין אם בגוגל אנליטיקס ועל בסיס הנתונים שנראה בפועל, נבצע, באופן עצמאי או לחילופין על-ידי הכוונה של ספק הדיגיטל שלכם, את הטיובים הרלוונטיים בקמפיינים בזמן אמת. לצורך הדוגמה אם באמצעות נתוני הגוגל אנליטיקס נגלה שתהליך מסע הלקוח נתקל בחסם מסוים החוזר על עצמו, נפתור באופן מיידי את חסם ההמרה הזה וכך נגדיל את יחס ההמרה שלכם – בין אם מדובר בלידים או ברכישות ישירות באתר.