הכשרה פרקטית שתהפוך אתכם למקצוענים בקידום ממומן בפרק זמן של חודשיים
אם הגעת עד לכאן, כנראה שבא לך להתמקצע בשיווק דיגיטלי – אבל באמת
לעבור הכשרה פרקטית מקצה לקצה, שתכניס אותך למקצוע…
אבל רגע – אולי כדאי תואר בשיווק? אולי קורס של 7 חודשים, מקיף כזה?
אז לא!
במקום לשרוף את הזמן בשיעורים שלא רלוונטים לך
בנינו קורס ממוקד וסופר פרקטי, שמלמד אתכם רק מה שאתם לדעת כדי להיות הכי טובים בתחום.
היינו שם!
כפרילנסרים, כבעלי עסקים, כעוסקים פטורים, כעוסקים מורשים וכחברות בע”מ.
ואנחנו יודעים בדיוק מה צריך – כדי להיות מקצוענים בתחום ולהתפרנס ממנו בכבוד.
אחרי שנים של הכשרות לדור הבא של מנהלי הדיגיטל בישראל,
ואלפי סטודנטים שעברו תחתינו במסגרת מכללות שיווק / תארים באוניברסיטאות ובמכללות
החלטנו להנגיש לכם את המידע – בצורה הכי פרקטית מקיפה ואיכותית שיש.
אז למה מכל הנישות שיש בעולם השיווק הדיגיטלי – כדאי דווקא להתמקצע בקידום ממומן?
שאלה מעולה – עולם השיווק הדיגיטלי צבר תאוצה (ועוד יצבור) בשנים האחרונות – ולכל מתחיל שנכנס לתחום עולה השאלה, במה להתמקצע? קידום אורגני? ממומן? אולי יצירת תוכן? סרטונים? SEO? אנליטיקה?
לאחר שנים של ניסיון, ליווי חברות בארץ ובחו”ל ועיסוק יומיומי בדיגטל – אנחנו יכולים להצביע על תחום אחד, יציב ורווחי שהביקוש אליו רק עולה:
קידום הממומן.
“אבל רגע….אני מכיר הרבה קמפיינרים…איך יכול להיות שדווקא אני אצליח?”
אתם תצליחו.
כי אתם לומדים מאנשים שחיים את התחום ביום יום, הכשירו אלפי סטודנטים לאורך השנים ומנהלים סוכנות דיגיטל מצליחה לתקציבים גבוהים.
אנחנו לא רק מרצים!
מכירים את זה שאתם לומדים באקדמיה או בקורס מסויים ואתם מרגישים שאין קשר בין מה שמלמדים אתכם למציאות?
זה מה שקורה כאשר המרצים – עובדים רק כמרצים!
למעשה…הקורסים וההכשרות שנאחנו מבצעים תופסים נתח מאוד קטן ביום יום שלנו..
העיסוק העיקרי שלנו ביום יום הוא ניהול סוכנות דיגיטל לתקציבים גבוהים (20K לפחות בחודש), ייעוצים ובקרות לחברות בארץ ובחו”ל.
ככה שכל הדברים שתלמדו בהכשרה – 100% פרקטים וחופפים את המציאות
חלק קטן מהחברות שאנחנו עובדים איתן:
בחלק הזה הזה נבין מי נגד מי בעולם הדיגיטלי ונכיר מושגים חשובים שכדאי להכיר בתחילת הדרך
בחלק הזה תלמדו ליצור את מפת הדרכים שעליה יתבסס כל המהלך השיווקי שלכם
בחלק הזה תלמדו ליצור סוגי תוכן שונים ותיחשפו גם לטעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן
אחרי החלק הזה תדעו בדיוק מה עליכם לעשות כדי להגדיל את החשיפה האורגנית של דף הפייסבוק שלכם
בחלק הזה תלמדו באופן מפורט את כל שלבי בניית הקמפיין הממומן בפייסבוק ובאינסטגרם - מא' ועד ת'
בחלק הזה תלמדו לבחון ולנתח את דו"חות הקמפיינים שלכם ותבינו כיצד ניתן לשפר אותם
בחלק הזה תלמדו להגיע לקהל שכבר ביקר בנכסים הדיגיטליים שלכם בכדי לשווק להם שוב
בחלק הזה נלמד להעלות שורה של קמפיינים מתקדמים שישכללו את יכולות הקידום שלכם
בפרק הזה תכירו את סוגי המודעות הפופולריות ביותר בגוגל וכן תיחשפו למושגי היסוד העיקריים שילוו אותנו בהמשך הדרך
בפרק זה נלמד איך לפתוח חשבון מודעות, לבצע מחקר מילים איכותי על מילות מפתח רלוונטיות ולחקור מתחרים.
בפרק הזה נלמד להקים קמפיין חיפוש ממומן (גוגל סרץ') מא' ועד ת'. נלמד כיצד להגדיר את מילות המפתח ולחלקן לקבוצות – וכן כיצד להגדיר את הקמפיין כולו ולכתוב מודעות איכותיות המניעות לפעולה
04 ניתוח דו"חות ואופטימיזציה בסיום הפרק הזה תדעו כיצד לנתח את קמפיין החיפוש שהקמתם וכיצד להוציא ממנו את המקסימום באמצעות אופטימיזציה נכונה בזמן אמת. בנוסף, תלמדו גם כיצד להשוות את עצמכם למתחרים ותבינו כיצד לבדל את עצמכם מהם
בפרק הזה נלמד כיצד להטמיע באתר שלכם את הקוד שיאפשר לכם להמשיך ולשווק לאנשים שנכנסו לאתר שלכם ולא רכשו או השאירו פרטים. בהתחשב בעובדה ש-98% מההמרות מתבצעות אחרי הפעם הראשונה – תלמדו כאן את מהות השיווק הדיגיטלי
בפרק הזה תלמדו כיצד לתכנן, לשגר ולנתח קמפיין באנרים באמצעות רשת המדיה של גוגל. הקמפיין הזה יאפשר לכם להציג את המותג שלכם לראווה בכל האתרים הגדולים בישראל ובעולם. כל הפרק מלווה בהמחשות ודוגמאות בלייב על גבי הפלטפורמה
בפרק הזה תכירו את סוגי המודעות הדומיננטיות ביותר ביוטיוב ותלמדו להקים ולנתח קמפיין ממומן אפקטיבי בעלויות נמוכות מאוד – כולל כמובן הדגמות מעשיות של קמפיינים שהרצתי בעצמי.
הפרק הזה מוקדש לשורה של נושאים מתקדמים בקידום הממומן בגוגל. נלמד בין היתר כיצד להקים קמפיין חיפוש דינמי, כיצד לשגר מודעות טלפון , וכיצד להוסיף הרחבת טופס לידים
בפרק הזה תכירו את קמפיין הגוגל שופינג המיועד לאתרי מסחר אלקטרוני (איקומרס) המוכרים מוצרים. במהלך הפרק נלמד לבנות את הקמפיין, וכן לנתח ולטייב אותו לאחר השיגור
הדרכה שתלמד אתכם איך לגייס את הלקוחות הראשונים לליווי ולהרוויח מהם את הכסף הראשון דרך שיוווק דיגיטלי
מפגש זום שבו אנחנו עוברים איתכם מא' עד ת' על התנהלות מול לקוח בשוטף - איך משמרים לקוחות? מה צריך להציג להם? מקרים ותגובות וכדומה
בגלל שזה מחזור ראשון…ורק למחזור הזה (לאחר מכן הסכום יוכפל)
ההכשרה תתבצע בפרק זמן של חודשיים -ותחל ביום שני ה15 במאי.
אבל לא כל אחד מתאים! (לא בקטע רע)
אבל אנחנו חותמים עליך ואם אנחנו חותמים עליך – אנחנו רוצים לדעת שאת/ה מתאים.
ושיש לך סיכוי להצליח לאורך זמן
ההכשרה הזאת תניב – 100 % הצלחה.
הקורס מנוהל בצורה היברדית – הוא נערך כחודשיים שבמהלכם בכל שלב נפתח לכם שיעורים נוספים בקורס , וכוללים מפגשים דו חודשיים של שעתיים כל מפגש – לוודא שאתם מצליחים.
השאירו פרטים ונחזור אליכם לבדיקת התאמה
לא עוד קורסים שמדברים באוויר או תארים בלי שום קשר למציאות – הקורס בנוי בצורה פרקטית שמאפשרת לכם להכנס לעסוק במקצוע.
מעבר למטלות שתקבלו במהלך הככשרה (ותצטרכו לעשות) – אתם מקבלים עוד 4 מפגשי זום (שעתיים כל מפגש) במהלך תקופת ההכשרה שבהם אנחנו מוודאים שאתם מצליחים.
הקורס מוקלט על הפלטפורמה החדשה של פייסבוק ומעודכן באופן מלא למה שרלוונטי נכון להיום (מה שהיה רלוונטי לפני שנה – כבר לא רלוונטי היום).
מתמחה בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי משנת 2009 ומלמד שיווק, פרסום בכלל ושיווק דיגיטלי בפרט משנת 2012 .
כיום אני משמש כיועץ דיגיטלי לחברות, ארגונים, אישי ציבור ובעלי מקצועות חופשיים במגזר העסקי והציבורי כאחד. אני מתמחה בכל הקשור לאסטרטגיה, צמיחה וחדשנות דיגיטלית ומעניק ללקוחותיי מעטפת רחבה של שירותי ייעוץ, ליווי וביצוע הלכה למעשה.
בנוסף, אני מעביר קורסים וסדנאות מעשיות על שיווק דיגיטלי במגוון אוניברסיטאות ומכללות ברחבי הארץ – בין היתר באוניברסיטת תל-אביב, באוניברסיטה העברית, בקריה האקדמית אונו ובמכללה לניו-מדיה שהיא המכללה המקצועית הגדולה והוותיקה בתחומה בישראל.
בתפקידי כמרצה לאורך השנים הכשרתי מעל 10,000 סטודנטים שרובם הגדול עוסק כיום בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי וזאת לצד מנהלי שיווק רבים אותם לימדתי לנהל טוב יותר את ספקי המשנה שלהם במטרה לוודא כי המהלכים הדיגיטליים שלהם מגיעים לכדי תוצאות אופטימליות ואל עבר הצלחה ומינוף הפוטצניאל הדיגילי שלהם.
את עולם הדיגיטל פגשתי לראשונה בשנת 2014 בתחום האיקומרס (חנויות אינטרנטיות) ומשם התקדמתי לתחומים רבים משיקים לאורך השנים שבקצה תחום השיווק הדיגיטלי.
לאורך השנים עשיתי עשרות קורסים בתחום השיווק הדיגיטלי בנישות רבות (קידום אורגני, ממומן, אסטרטגיה, בניית אתרים ואנליזה) ולמדתי ממיטב המומחים בארץ ובחו”ל מה שאפשר לי לצבור ידע מקיף וראייה רחבה המאפשרת לי לתת מענה מיטבי ללקוח.
כיום אני מייעץ לחברות ועסקים במשק, מעניק מעטפת של שירותי שיווק ללקוחותיי הכוללת קידום ממומן ואורגני בכלל הפלטפורמות, אסטרטגיה דיגיטלית, ניהול וכתיבת תוכן, קידום ממומן בכל הפלטפורמות בניית דפי נחיתה ממירים ובקצה – מממש את היעדים של הלקוחות שלי באמצעות שיווק ואסטרטגיה דיגיטלית
בנוסף, אני מעביר קורסים וסדנאות מעשיות על שיווק דיגיטלי במגוון מכללות בארץ ביחידות גוגל, פייסבוק ואסטרטגיה דיגיטלית ומלווה סטודנטים לשיווק אל עבר הצלחה בתחום.
חד משמעית לא, מזכירים לכם – אנחנו לא רק מרצים, יש לנו חברה לנהל..ובגלל זה הקורס מאוד זול.
הקורס מאוד מקיף וברור, יהיה מענה בוואצאפ בשעות העבודה – 9:00-18:00 לתמיכה + מפגשי לייב עם יורי /אלעד לוודא שאתם מצליחים.
לא.
אנחנו בכוונה מלמדים אתכם על שתי פלטפורמות ולא על אחת בגלל שבתחרות של היום – לא מספיק לדעת רק פלטפורמה אחת.
בין חודשיים לחודשיים וחצי, כל שבוע אנחנו אומרים לכם אילו שיעורים לצפות + מטלות שתצטרכו לעשות ולהגיש לנו.
15.5.2023 – נפתח מחזור ראשון (מחזור מצומצם)
האמת – המחזור הראשון יזכה. הוא גם יקבל יותר מאיתנו יותר יחס אישי וגם המחיר למחזור השני – יוכפל.
זכיתם:)
כי אנחנו עושים סינון אישי.
מי שנרגיש במהלך בדיקת ההתאמה שלא מתאים, לא יכנס.
כמו שרשמנו כבר – אנחנו את ההכנסה שלנו מייצרים מהחברה ומייעוצים שאנחנו עושים, לא מללמד..ולכן אין אנחנו נגיד בלב שלם “לא” למי שחות מתאים.
השאירו פרטים ונחזור אליכם לבדיקת התאמה