כולם מדברים על לינקדאין.

מעטים באמת יודעים איך להוציא ממנה תוצאות

שידור מיוחד שיחשוף בפניך: מה באמת עובד בפרסום ממומן בלינקדאין

ואיך להפסיק לשלם ביוקר על לידים לא רלוונטיים

13.5 | 20:00 | מספר המקומות מוגבל

אז מה באמת הסיפור עם לינקדאין?

לינקדאין היא הפלטפורמה הכי ממוקדת בעולם ה-B2B – אבל רוב האנשים פשוט לא יודעים לפרסם בה נכון.
בגלל זה הרבה חווים מחירים מופרזים, לידים באיכות נמוכה, או תחושת תסכול.

במהלך השידור,
נחשוף את השיטה שפיתחנו לניהול קמפיינים בלינקדאין:
איך להביא לידים חמים ורלוונטיים במחירים משתלמים,
עם החזר השקעה (ROI) שמצדיק כל שקל.

מה מחכה לך בהדרכה?

3 הטעויות הכי נפוצות בקמפיינים בלינקדאין – ואיך להימנע מהן

איך לשלב קמפיינים ממומנים בתוך אסטרטגיה שיווקית כוללת

איך נראה קמפיין אמיתי – כולל תוצאות אמיתיות מלקוחות אמיתיים

המפת דרכים שאנחנו משתמשים בה להוריד עלויות ולהעלות איכות

למה דווקא עכשיו זה הזמן להשתלט על הפלטפורמה הזאת – לפני שכולם חוזרים אליה

מי מעביר את ההדרכה?

יורי גנקין

מייסד שותף & מנכ"ל של חברת השיווק אול אין

תמחה בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי משנת 2009 ומלמד שיווק, פרסום בכלל ושיווק דיגיטלי בפרט משנת 2012 .

כיום אני משמש כיועץ דיגיטלי לחברות, ארגונים, אישי ציבור ובעלי מקצועות חופשיים במגזר העסקי והציבורי כאחד. אני מתמחה בכל הקשור לאסטרטגיה, צמיחה וחדשנות דיגיטלית ומעניק ללקוחותיי מעטפת רחבה של שירותי ייעוץ, ליווי וביצוע הלכה למעשה.

בנוסף, אני מעביר קורסים וסדנאות מעשיות על שיווק דיגיטלי במגוון אוניברסיטאות ומכללות ברחבי הארץ – בין היתר באוניברסיטת תל-אביב, באוניברסיטה העברית, בקריה האקדמית אונו ובמכללה לניו-מדיה שהיא המכללה המקצועית הגדולה והוותיקה בתחומה בישראל.

בתפקידי כמרצה לאורך השנים הכשרתי מעל 10,000 סטודנטים שרובם הגדול עוסק כיום בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי וזאת לצד מנהלי שיווק רבים אותם לימדתי לנהל טוב יותר את ספקי המשנה שלהם במטרה לוודא כי המהלכים הדיגיטליים שלהם מגיעים לכדי תוצאות אופטימליות

 

גופים שלימדנו בהם:

חברת השיווק All in

אול אין היא סוכנות שיווק דיגיטלי גלובלית המתמחה בניהול קמפיינים ממומנים חוצי פלטפורמות עבור לקוחות בארץ ובעולם. החברה מציעה מעטפת מלאה של שירותים – מאסטרטגיה דיגיטלית ועד ביצוע, עם התמחות בפרסום בתקציבים גבוהים, אופטימיזציה מתקדמת וניתוח נתונים שמייצר תובנות עסקיות אמיתיות. בזכות שילוב בין ניסיון עמוק לזירה הטכנולוגית העדכנית ביותר, ALL IN מלווה מותגים, סטארטאפים, מוסדות ציבוריים ותאגידים בינלאומיים, תוך דגש על תוצאות, חדשנות ושקיפות מלאה מול הלקוח. כל מהלך נבנה בהתאמה אישית, מתוך הבנה שהשיווק הוא לא רק פרסום – אלא מנוע צמיחה עסקי.

 

בין לקוחות החברה:

למי השידור מתאים?

בעלי חברות וסטארטאפים

שרוצים לגייס לקוחות איכותיים מהארץ ומחו"ל – בלי לבזבז הון על פרסום שלא עובד.

מנהלי שיווק

שרוצים סוף־סוף לשלוט גם בזירה של לינקדאין.

קמפיינרים וסוכנויות דיגיטל

שרוצים להוסיף כלי עוצמתי לארסנל ולספק תוצאות מדידות ללקוחות

פרילנסרים בתחום השיווק

שמבינים שלינקדאין הוא שוק בתולי – ומי שיידע לשלוט בו, ינצח.

יזמים עם מוצרי B2B

שלא מצאו דרך להכניס את עצמם לשולחן של הלקוחות הנכונים.

משווקים מנוסים

שמרגישים שהם מגרדים את התקרת זכוכית בפייסבוק ובגוגל – ומחפשים את הפריצה הבאה.

13.5 | 20:00 | מספר המקומות מוגבל