משהו לא עובד ואתם יודעים את זה

הגיע הזמן לדעת מה באמת קורה בשיווק הדיגיטלי שלכם.
כמנהלי שיווק ובעלי עסקים, אתם מקבלים בכל חודש דוחות עמוסים בגרפים, מספרים והרבה מילים גדולות. אבל בסוף היום, אתם:

רוב העסקים מאבדים בין -

% 0
ל-
% 0

מתקציב השיווק שלהם על קמפיינים לא אפקטיביים, קהלים לא מדויקים ומסרים שלא פוגעים במטרה.

והחלק המטריד באמת? רוב הספקים לא מעוניינים שתדעו את זה בכלל...

מה כולל הרנטגן הדיגיטלי?

חוות דעת אובייקטיבית ומקיפה שנותנת לכם שליטה ומדדים אמיתיים על כל הפעילות הדיגיטלית לא "עוד דו"ח" – אלא ניתוח מעמיק של כל הפעילות הדיגיטלית שלכם.

בניגוד לדוחות הרגילים שמקבלים מספקים, הרנטגן הדיגיטלי מציג לכם תמונת מצב ללא פילטרים וללא אינטרסים – מה באמת עובד, מה לא עובד, ואיפה הכסף שלכם מתבזבז.

המטרה היא להחזיר לכם את השליטה המקצועית, לחסוך בהוצאות מיותרות, ולהפנות את התקציב לערוצים שבאמת מביאים תוצאות.

למי מתאים
הרנטגן הדיגיטלי?

חוות הדעת השיווקית שלנו מספקת ערך משמעותי לכל חברה המשקיעה בשיווק הדיגיטלי שלה ורוצה להבטיח שהתקציב מנוצל באופן אופטימלי.

הצטרפו עכשיו לחברות המובילות בשוק

אל תסתפקו בקמפיינים חולפים. בנו איתנו תשתית שיווקית מנצחת והצטרפו לחברות שצומחות יחד איתנו.

מתי הרנטגן הדיגיטלי נחוץ במיוחד?

אם אתם מרגישים שהתוצאות לא מספקות ביחס להשקעה, או שיש פער בין ההבטחות לביצועים בפועל.

לפני שאתם מגדילים את ההשקעה, חשוב לוודא שהתקציב הקיים מנוצל באופן אופטימלי.

כשיש צורך לזהות היכן אפשר לקצץ בהוצאות מבלי לפגוע בתוצאות העסקיות.

כדי לקבל תמונת מצב אובייקטיבית לפני המעבר ולהבטיח שהספק החדש מתמקד בנקודות הנכונות.

מומלץ לבצע רנטגן דיגיטלי לפחות פעם בשנה כדי לוודא שהשיווק הדיגיטלי ממשיך להיות אפקטיבי.

איך עובד הרנטגן הדיגיטלי?

תהליך פשוט בן 4 שלבים המספק לכם תובנות עמוקות על השיווק הדיגיטלי שלכם, ללא מאמץ מצדכם וללא הפרעה לפעילות השוטפת.

מה קורה לאחר הרנטגן הדיגיטלי?

לאחר קבלת הדו"ח והפגישה המסכמת, אתם חופשיים להשתמש בממצאים כראות עיניכם:

ליישם את ההמלצות בעצמכם

אם יש לכם צוות פנימי או ספקים קיימים

לבקש מאיתנו ליווי ביישום

נוכל לספק ליווי והכוונה בתהליך היישום

להעביר את המסקנות לספקים הקיימים

כמסמך עבודה לשיפור הפעילות הנוכחית

לבחור בAll-In כשותף לניהול השיווק

אם תרצו שאנחנו ניישם את ההמלצות במלואן

חשוב להדגיש

הרנטגן הדיגיטלי הוא שירות חד-פעמי ללא התחייבות. אין כל לחץ או ציפייה להמשך עבודה משותפת לאחר קבלת הדו"ח.

השותפים שלכם לדרך

"בשביל להצליח בדיגיטל צריך יותר מקמפיינים - צריך שותף שחושב אסטרטגיה, מזהה הזדמנויות ונותן לכם שליטה מלאה על הדרך"

- יורי גנקין, מייסד ומנכ״ל-שותף All-In

אודות החברה (בקצרה)

אול אין היא סוכנות שיווק דיגיטלי גלובלית המתמחה בניהול קמפיינים ממומנים חוצי פלטפורמות עבור לקוחות בארץ ובעולם. החברה מציעה מעטפת מלאה של שירותים – מאסטרטגיה דיגיטלית ועד ביצוע, עם התמחות בפרסום בתקציבים גבוהים, אופטימיזציה מתקדמת וניתוח נתונים שמייצר תובנות עסקיות אמיתיות. בזכות שילוב בין ניסיון עמוק לזירה הטכנולוגית העדכנית ביותר, ALL IN מלווה מותגים, סטארטאפים, מוסדות ציבוריים ותאגידים בינלאומיים, תוך דגש על תוצאות, חדשנות ושקיפות מלאה מול הלקוח. כל מהלך נבנה בהתאמה אישית, מתוך הבנה שהשיווק הוא לא רק פרסום – אלא מנוע צמיחה עסקי.

יורי גנקין

יורי הוא מומחה לשיווק ופרסום דיגיטלי משנת 2009 ומלמד בתחום משנת 2012. כיום הוא משמש כיועץ דיגיטלי לחברות, ארגונים, אישי ציבור ובעלי מקצועות חופשיים במגזר העסקי והציבורי. הוא מתמחה באסטרטגיה, צמיחה וחדשנות דיגיטלית ומעניק שירותי ייעוץ, ליווי וביצוע. בנוסף, הוא מעביר קורסים וסדנאות מעשיות באוניברסיטת תל-אביב, האוניברסיטה העברית, הקריה האקדמית אונו ובמכללה לניו-מדיה, והכשיר למעלה מ-10,000 סטודנטים ומנהלי שיווק.

- YURI GENKIN

מייסד ומנכ״ל-שותף All-In

אלעד אליהו

אלעד החל את דרכו בעולם הדיגיטל בשנת 2014 בתחום האיקומרס, ומשם התפתח לתחומים משיקים בשיווק הדיגיטלי. הוא השלים עשרות קורסים בנישות שונות ולמד ממומחים מובילים בארץ ובחו"ל. כיום, הוא מייעץ לחברות ועסקים ומעניק שירותי שיווק מקיפים הכוללים קידום ממומן ואורגני, אסטרטגיה דיגיטלית, ניהול תוכן ובניית דפי נחיתה. בנוסף, הוא מעביר קורסים וסדנאות במכללות על פלטפורמות שונות ומלווה סטודנטים לשיווק.

- ELAD ELIYAHU

מייסד ומנכ״ל-שותף All-In

Digital-XRay

החזירו לעצמכם את השליטה בשיווק שלכם

ברנטגן הדיגיטלי תקבלו תמונת מצב מקיפה ואובייקטיבית של כל הפעילות השיווקית שלכם בדיגיטל, ללא התחייבות וללא אינטרסים נסתרים

Made With Love By Nir Stern
"All-In Digital Marketing" All Rights Reserved 2025©